Travian Odgovori

Začnimo pri vašem vprašanju

Iskanje s pomočjo odgovorov

Za pridobitev odgovora, izberite glavno kategorijo in sledite podkategorijam. V kolikor informacije v kategorijah niso bile zadovoljive, se lahko poslužite kontaktnega obrazca na koncu.

Imam vprašanje o…

Pojdimo v detajle:

Uporabi iskalnik

Preferirate iskanje informacij preko spletnih iskalnikov? To lahko storite tudi tu.

Fire and Sand - Regije in zmagovalne točke

Na posebnih igralnih svetovih od leta 2014 igra poteka na zemljevidu antične Evrope, razdeljenem na  87 regij. Na posebnem svetu 2017, Fire and Sand, je zemljevid manjši saj ga sestavlja 401x401 kvadratkov, v nasprotju z 801 x 801 kvadratkov na navadni različici.

Regije, naseljevanje in nadzor

Obstaja 87 neodvisnih regij, ki jih lahko nadzorujejo zavezništva. Nadzor nad regijo igralcem omogoča, da nabirajo zmagovalne točke in aktivirajo starodavne moči (artefakte).

Torej, kako lahko prevzameš regijo? Najprej jo je treba odkleniti. To se zgodi takrat, ko ima pet največjih zavezništev v regiji skupaj populacijo večjo od 10.000 prebivalcev. Populacija drugih zavezništev, igralcev brez zavezništva, zaklenjenih igralcev, igralcev na počitnicah in natarskih vasi se ne upošteva. Ko je regija odklenjena, je ni mogoče ponovno zakleniti, tudi če populacija v regiji pade pod 4.000 prebivalcev.

Ustanavljanje novih naselij je mogoče samo v odklenjenih regijah ali regijah, ki mejijo na že odklenjene regije. Edina izjema tega pravila je nekaj regij v središču zemljevida, kjer se pojavljajo naselja novih igralcev in kjer je vedno mogoče ustanoviti nove vasi.

Če enemu izmed zavezništev v odklenjeni regiji uspe doseči več kot 50% populacije (štejejo se samo naselja 5 največjih zavezništev v regiji), bo zavezništvo začelo prevzemati nadzor (osvajati) nad regijo. To vzame 24 ur. Če zavezništvu v tem času uspe zadržati večino v regiji, bo zavezništvo prevzelo nadzor.

Podatki o populaciji v regiji in 5 najboljših zavezništev so prikazani v zavihku Statistika > Regija in v vseh ambasadah, ki se nahajajo v regiji. Prosimo upoštevaj, da stolpec "Regionalna populacija" v statistiki prikazuje populacijo prvega zavezništva v regiji in ne celotne populacije v regiji.

Tukaj je pregled regionalne mehanike:

Status regije

Kako doseči

Učinki

Zaklenjena

Vse regije so na začetku zaklenjene.

Naseljevanje ni mogoče, če ne meji na odklenjeno regijo ali je ena od regij v središču zemljevida.

Odklenjena

Najboljših 5 zavezništev v regiji mora skupno doseči 4.000 populacije v regiji.

Mogoče je naseljevanje in osvajanje. Odklenjene regije več ni mogoče zakleniti.

Osvajanje

Eno od zavezništev mora doseči več kot 50% populacije izmed 5 največjih zavezništev v regiji.

Mogoča je degradacija stanja na odklenjeno regijo, če zavezništvo izgubi večino v regiji.

Zavarovana

Zavezništvo mora imeti večino več kot 24 ur.

Člani zavezništva, ki nadzoruje regijo lahko aktivirajo antično moč regije (če jo ima) in zavezništvo dobi zmagovalne točke.

Antične moči in zmagovalne točke.

Vsi člani zavezništva, ki nadzira regijo, lahko izkoristijo antično moč regije, če jo seveda ima. Če želi igralec aktivirati starodavno moč, mora igralec imeti zakladnico na ravni 10 (za majhne moči, ki vplivajo na naselje) ali 20 (za moči, ki vplivajo na celoten račun). Moč lahko aktiviraš v katerem koli naselju. Ni potrebno, da se naselje nahaja v isti regiji kot antična moč.

V vsakem naselju lahko aktiviraš eno moč, vendar se lahko za celoten račun uporablja samo ena od antičnih moči. Ko je aktivirana, moč traja 24 ur, nato jo lahko znova aktiviraš, če zavezništvo še vedno nadzoruje regijo. Vsak dan je brezplačna ena aktivacija moči; Vsak dodatni strošek aktiviranja je 5 zlatnikov (za vasi) ali 10 zlatnikov (za račun).

Moč se lahko tudi deaktivira v naslednjih primerih:

  • Če si izgubil naselje, kjer je bila moč aktivirana
  • Če je tvoje zavezništvo izgubilo nadzor nad regijo, ki ima moč

Zanimivost: Aktivirana moč bo še vedno aktivna tudi, če ti porušijo zakladnico. Če ponovno zgradiš zakladnico in bo zgradba zgrajena v tistem času, ko je moč še vedno aktivna, potem lahko vidiš tudi koliko časa je še do izteka moči.

Čeprav so antične moči izjemno uporabne, niso edina prednost regij. Če želiš zmagati, mora tvoje zavezništvo zbrati dovolj zmagovalnih točk. Za vsak dan, ko zavezništvo nadzoruje regijo, se zaslužijo zmagovalne točke. Njihova količina je odvisna od regije:

  • Unikatna moč - 10 točk na dan
  • Velika moč - 30 točk na dan
  • Majhna moč - 50 točk na dan
  • Brez moči - 100 ali 200 (Regija Delphi) točk na dan

Zavezništvo, ki zbere največ zmagovalnih točk na koncu igre, zmaga. Posebni igralni svet Fire and Sand traja 200 dni in nima čudes sveta.


Si prejel odgovore na zastavljena vprašanja?

Da   Nevtralno   Ne