Najbolj pogosta vprašanja
Zadnji dodatki
Travian Odgovori
Začnimo pri vašem vprašanju
Iskanje s pomočjo odgovorov
Za pridobitev odgovora, izberite glavno kategorijo in sledite podkategorijam. V kolikor informacije v kategorijah niso bile zadovoljive, se lahko poslužite kontaktnega obrazca na koncu.
Imam vprašanje o…
Iščite po ključni besedi
Svoj odgovor lahko poiščete s pomočjo ključne besede. Primer: Želite vedeti kako zrušiti zgradbo? Vpišite »poruši« in iščite med ponujenimi odgovori.
Uporabi iskalnik
Preferirate iskanje informacij preko spletnih iskalnikov? To lahko storite tudi tu.
Heroj
Pogoj: /
Heroj je prisoten na računu od trenutka aktivacije računa.
Heroj je enota namenjena obrambi in napadu. Enoto lahko premaknete iz enega naselja v drugega in od tam dalje (naselje mora biti v vaši lasti in pri pošiljanju morate v okvirček označiti "Premesti heroja").
Glede na izbrano pleme, heroj pridobi posebno sposobnost. Te posebne sposobnosti ni mogoče nadgraditi:
- Rimljani:
Ob uporabi posebne točke se herojeva bojna moč poveča za 100 točk in ne za 80 točk - Galci:
+5 hitrost, če heroj uporablja konja - Tevtoni:
20 % roparski bonus špranj - heroj mora biti prisoten z enotami.
Heroj ima na začetku štiri točke dodane v proizvodnjo surovin (Atribut). Atribute se lahko poveča do 100. stopnje. Heroj pri napredovanju za 1 stopnjo prejme 4 dodatne točke, ki se jih lahko uporabi za zvišanje atributov.
Proizvodnja herojev:
- Rimljani, Galci, Tevtoni in Huni: 9 vsake surovine / uro.
- Rimljani, Galci, Tevtoni in Huni: 30 izbrane surovine / uro .
- Egipčani: 123 vsake surovine / uro(40 izbrane surovine / uro).
- Bojna moč - Napad/Obramba:
Točke dodane v ta atribut povečajo napadalno in obrambno moč heroja. Pomnite: heroj je uvrščen v konjeniške enote, če je opremljen s konjem.
- Napadalni bonus:
Točke dodane v ta atribut povečajo povečajo napadalno moč vojske za 0.2% na točko (največ 20%). Heroj mora biti poslan skupaj z napadalno vojsko.
- Obrambni bonus:
Točke dodane v ta atribut povečajo povečajo obrambno moč vojske za 0.2% na točko (največ 20%). Obrambni bonus deluje na vse enote, ki so v lasti istega igralca kot heroj. Heroj mora biti prisoten pri obrambi naselja. Tuje obrambne enote niso pod vašim nadzorom in zato ne dobijo bonusa.
- Surovine:
Točke dodane v ta atribut povečajo proizvodnjo surovin naselja v katerem je nastanjen heroj. Na izbiro imate povečanje proizvodnje ene surovine ali več surovin hkrati. Nastavitev lahko spreminjate brez omejitev.
Osvajanje nezasedenih oaz
Za uspešno osvojitev oaze potrebujete herojevo rezidenco na stopnji 10, 15 ali 20. Na vsaki od navedenih stopenj se lahko osvoji ena oaza, torej največ 3 na posamično naselje.
Primer oaz, ki jih lahko osvojite: vaše naselje je obkroženo s črno barvo. Osvojite lahko katerokoli oazo, ki je obkrožena z rdečo barvo (v radiju treh polj okrog naselja), a največ 3 oaze na posamezno naselje!

Osvajanje/napadanje oaz v lasti igralcev
Če želite zavzeti oazo drugega igralca morate s herojem napasti enkrat oziroma večkrat in poraziti morebitno obrambo.
- Igralec poseduje 3 oaze - 3x napad s herojem
- Igralec poseduje 2 oazi - 2x napad s herojem
- Igralec poseduje 1 oazo - 1x napad s herojem
Namig: heroj ne izgine, ko osvoji oazo, ampak še naprej obstaja kot prej.
Iz oaze, ki je priključena naselju lahko izropate do 10% surovin shranjenih v skladišču in žitnici. Ropanje lastnih oaz je nesmiselno, saj kradete sami sebi, izkupiček pa je 0 surovin.
Ropanje osvojenih oaz lahko preprečite tako, da v njih pošljete obrambo. Vaša vojska se bo hranila z žitom naselja, ki poseduje oazo.
Ustvarjalec herojev
Izkušnje | |||||||||||||
Stopnja | Ubitih | Stopnja | Ubitih | Stopnja | Ubitih | Stopnja | Ubitih | Stopnja | Ubitih | ||||
0. | 0 | 20. | 10500 | 40. | 41000 |
60. | 91500 |
80. | 162000 | ||||
1. | 50 | 21. | 11550 | 41. | 43050 | 61. | 94550 |
81. | 166050 | ||||
2. | 150 | 22. | 12650 | 42. | 45150 | 62. | 97650 |
82. | 170150 | ||||
3. | 300 | 23. | 13800 | 43. | 47300 | 63. | 100800 |
83. | 174300 | ||||
4. | 500 | 24. | 15000 | 44. | 49500 | 64. | 104000 |
84. | 178500 | ||||
5. | 750 | 25. | 16250 | 45. | 51750 | 65. | 107250 |
85. | 182750 | ||||
6. | 1050 | 26. | 17550 | 46. | 54050 | 66. | 110550 |
86. | 187050 | ||||
7. | 1400 | 27. | 18900 | 47. | 56400 | 67. | 113900 |
87. | 191400 | ||||
8. | 1800 | 28. | 20300 | 48. | 58800 | 68. | 117300 |
88. | 195800 | ||||
9. | 2250 | 29. | 21750 | 49. | 61250 | 69. | 120750 |
89. | 200250 | ||||
10. | 2750 | 30. | 23250 | 50. | 63750 | 70. | 124250 |
90. | 204750 | ||||
11. | 3300 | 31. | 24800 | 51. | 66300 | 71. | 127800 |
91. | 209300 | ||||
12. | 3900 | 32. | 26400 | 52. | 68900 | 72. | 131400 |
92. | 213900 | ||||
13. | 4550 | 33. | 28050 | 53. | 71550 | 73. | 135050 |
93. | 218550 | ||||
14. | 5250 | 34. | 29750 | 54. | 74250 | 74. | 138750 |
94. | 223250 | ||||
15. | 6000 | 35. | 31500 | 55. | 77000 | 75. | 142500 |
95. | 228000 | ||||
16. | 6800 | 36. | 33300 | 56. | 79800 | 76. | 146300 |
96. | 232800 | ||||
17. | 7650 | 37. | 35150 | 57. | 82650 | 77. | 150150 |
97. | 237650 | ||||
18. | 8550 | 38. | 37050 | 58. | 85500 | 78. | 154050 |
98. | 242550 | ||||
19. | 9500 | 39. | 39000 | 59. | 88500 | 79. | 158000 |
99. | 247500 |
Koliko surovin lahko nosi heroj?
- Heroj ne more nositi surovin.
Ali se heroja vidi v poročilu napada?
- Da.
Ali lahko vidim sposobnosti heroja v poročilih?
- Ne, ni mogoče.
Kolikšna je največja stopnja določenega atributa?
- Največja stopnja je 100.
Ali je možno braniti naselje z več heroji?
- Da. Obrambni bonus deluje samo na enote, ki so v lasti istega igralca kot heroj.
Kdaj heroj izgubi zdravje?
- Skoraj vedno, pri napadu (tudi zidovi/palača/rezidenca povzročijo škodo).
Ali lahko heroj samostojno napada in brani?
- Da, toda ni priporočeno. Če heroj prejme več kot 90 točk/procentov škode umre.
Kako se izračunajo izkušnje/točke heroja?
- Vsaka mrtva nasprotnikova enota (izkušnje=vzdrževanje/poraba žita mrtvih enot). Heroj mora sodelovati v boju.
Ali dobi heroj izkušnje če umre v bitki?
- Da, prejme.
Kako se delijo izkušnje z večimi heroji v bitki?
- Enakomerna porazdelitev. Primer: če so 3 heroji vsak dobi 1/3 izkušenj.
Ali na heroja vpliva nadgradnja v kovačnici?
- Nadgradnje ne vplivajo na heroja.
Kdaj lahko začnem osvajati oaze?
- Pogoj je herojeva rezidenca na stopnji 10, 15 ali 20 / oazo.
Koliko herojev imam lahko?
- Vsak igralec ima (lahko) enega aktivnega heroja. Če ta umre, si ga lahko oživi.
Kaj se zgodi z izkušnjami heroja, ko ga oživim?
- Heroj ima 100% zdravja, izkušnje ostanejo enake.
Zdravljenje heroja
- 10 točk na dan. Zdravljenje lahko pospešite z uporabo predmetov.
Ali vseeno prejmem predmet, če heroj umre na dogodivščini?
- Ne.
Kje lahko spremenim nastavitve heroja?
- V levem zgornjem kotu kliknete na sliko heroja. Odprla se bo stran z atributi.
Ali izgubim predmet, če heroj umre?
- Ne.
Lahko poimenujem svojega heroja?
- Ne.
Kako oživim heroja?
- Če je vaš heroj umrl, potem odprite nastavitve heroja. Tam najdete možnost, da heroja oživite z uporabo surovin ali vedra. Uporabite lahko eno vedro na dan. Heroja lahko oživite le v naselju z zbirališčem.
Moj heroj vedno umre?
- Povečati morate bojno moč heroja.
So lahko predmeti, ki jih ima heroj ukradeni?
- Ne.
Ali obstaja način, da bi poslal predmete igralcu ali članu alianse?
- Ne.