Travian Odgovori

Začnimo pri vašem vprašanju

Iskanje s pomočjo odgovorov

Za pridobitev odgovora, izberite glavno kategorijo in sledite podkategorijam. V kolikor informacije v kategorijah niso bile zadovoljive, se lahko poslužite kontaktnega obrazca na koncu.

Imam vprašanje o…

Pojdimo v detajle:

Uporabi iskalnik

Preferirate iskanje informacij preko spletnih iskalnikov? To lahko storite tudi tu.

Artefakti

Artefakti so predmeti, ki vsebujejo neverjetne moči. Artefakte je ustvarilo starodavno natarsko pleme.

Odstranjena je bila omejitev pri osvajanju artefaktov. Heroj lahko osvoji artefakte brez omejitev. Artefakte se lahko osvoji tudi z osvajanjem naselj, ki imajo v lasti artefakt. Omejitev, da ima lahko igralec samo 3 aktivne artefakte (in eden od teh je velik/unikaten) ni bila spremenjena.

Če ima igralec 3 artefakte, ki imajo obseg delovanja na naselje in osvoji še četrti artefakt, ki ima obseg delovanja na celoten račun, potem bo tretji (Majhen artefakt) deaktiviran, četrti pa bo postal aktiven (veliki/unikaten).

Če se v naselju nahaja mali artefakt, bo vpliv tega artefakta izničil vpliv unikatnega artefakta ali artefakta z vplivom na celoten račun.

Osvojitev artefaktov

Polni napad na natarsko naselje, ki ima artefakt:

  • uničite zakladnico
  • heroj mora biti poslan skupaj z napadalno vojsko
  • uspešen napad (zmaga)
  • v naselju iz katerega ste poslali heroja in vojsko potrebujete zakladnico na stopnji 10 (artefakt s vplivom na naselje) ali na stopnji 20 (unikatni artefakt ali s vplivom na celoten račun)

Natarska naselja imajo zakladnico vedno na stopnji 20, razen za gradbene načrte, ki so shranjeni v zakladnici 10. stopnje, zato ne pozabite poslati ustreznega števila katapultov. 

NAMIG: naselja z artefaktom ni mogoče uničiti, da bi izginilo. Ta zaščita izgine, ko je artefakt ukraden ali premaknjen v drugo naselje.

Polni napad na naselje igralca, ki ima artefakt:

  • uničite zakladnico
  • heroj mora biti poslan skupaj z napadalno vojsko
  • uspešen napad (zmaga)
  • v naselju iz katerega ste poslali heroja in vojsko potrebujete zakladnico na stopnji 10 (artefakt s vplivom na naselje) ali na stopnji 20 (unikatni artefakt ali s vplivom na celoten račun).

Osvojeni artefakti se samodejno aktivirajo in je zato njihov vpliv čutiti po 24 urah na navadnem  strežniku in po 12 urah na 3x speed strežniku - enako velja za osvojitev artefakta, ki je že v naši lasti.

Igralec lahko brez kakršnihkoli omejitev artefakte ukrade samemu sebi.

Na posebnih strežnikih kot je Path to Pandora, artefakti ne obstajajo. Obstajajo regije in njihove moči.

Močnejše zgradbe

Stronger buildings

Ta artefakt da tvojemu naselju dodatno zaščito proti katapultom in ovnom. Zgradbe in zidove naredi stabilnejše.

  • Arhitektova majhna skrivnost (vpliv: naselje) – 4x stabilnejše
  • Arhitektova mogočna skrivnost (vpliv: račun) – 3x stabilnejše
  • Arhitektova unikatna skrivnost (vpliv: račun) – 5x stabilnejše

Hitrejše enote

Faster troops

Ta artefakt poveča hitrost tvojih enot.

  • Majhni titanovi čevlji (vpliv: naselje) – 2x hitreje
  • Vsemogočni titanovi čevlji (vpliv: račun) – 1.5x hitreje
  • Unikatni titanovi čevlji (vpliv: račun) – 2x hitreje

Boljše izvidniške enote

Better spies

Izvidniki, skavti in stezosledci so boljši v poizvedovanju in v obrambi pred vohunskimi napadi sovražnika. Artefakt vpliva na vse izvidnike v tem naselju/na računu, kakor tudi na tiste poslane v vohunske napade. V primeru napada na vaša naselja lahko vidite prihajajoče enote, na primer katapulti (število enot ni prikazano).

  • Majhne orlove oči (vpliv: naselje) – 5x boljše poizvedovanje
  • Orlove mogočne oči (vpliv: račun) – 3x boljše poizvedovanje
  • Unikatne orlove oči (vpliv: račun) – 10x boljše poizvedovanje

Manj lačne enote :)

Less hungry troops

Enote porabljajo manj žita.

  • Majhna dietna kontrola (vpliv: naselje) – 50% nižja poraba žita
  • Odlična dietna kontrola (vpliv: račun) – 25% nižja poraba žita
  • Unikatna dietna kontrola (vpliv: račun) – 50% nižja poraba žita

Hitrejše urjenje enot

Faster troop training

Ta artefakt skrajša čas urjenja enot v izdelovalcu oblegovalnih naprav, konjušnici in barakah.

  • Trenerjev majhen talent (vpliv: naselje) – 50% hitreje
  • Trenerjev veliki talent (vpliv: račun) – 25% hitreje
  • Trenerjev edinstven talent (vpliv: račun) – 50% hitreje

Načrt za gradnjo velikih skladišč ali žitnice

Great warehouse or great granary plan

Ta gradbeni načrt omogoči gradnjo velikih skladišč in velikih žitnic. Načrt je obvezen za nadgradnjo višjih stopenj omenjenih zgradb.

  • Majhen skladiščni načrt (vpliv: naselje)
  • Mogočni skladiščni načrt (vpliv: račun)

Špranja + naključna tarča katapultov

Cranny + random aim

Artefakt poveča kapaciteto špranj. Prav tako bo sovražnik pri pošiljanju napada na naselje/račun lahko izbral samo naključno tarčo. Čudo sveta je vedno mogoče označiti kot tarčo katapultov!

  • Majhna rivalska zmeda (vpliv: naselje) – Kapaciteta špranje se poveča za 200x. Zakladnica se lahko označi kot tarčo katapultov.
  • Rivalska velika zmeda (vpliv: račun) – Kapaciteta špranje se poveča za 100x. Zakladnica se lahko označi kot tarčo katapultov.
  • Rivalska unikatna zmeda (vpliv: račun) – Kapaciteta špranje se poveča za 500x.

Artefakt norca

Artefact of the fool

Ta artefakt spremeni vpliv delovanja na račun/naselje vsakih 24 ur. Prav tako lahko prejme lastnost kateregakoli drugega artefakta razen načrta za gradnjo velikega skladišča ali velike žitnice.

  • Artefakt majhnega norca (vpliv: naselje ali račun) – Pozitivne in negativne lastnosti.
  • Artefakt unikatnega norca (vpliv: naselje ali račun) – Pozitivne lastnosti.

Si prejel odgovore na zastavljena vprašanja?

Da   Nevtralno   Ne